tiistai 5. helmikuuta 2008

Huopapalloja

Pitkästä aikaa pesukonehuovutusta.
Olin hukannut jonnekin huopumis testitulokseni, joten eikun kokeilemaan.
Ensimmäinen versio luonnonmustasta, löysin rantein kutosen puikoilla, reilun kokoinen minun päähän.

Ja kyllä harmittaa että koneeseen lykkäsin, värit olisivat olleet juuri minun mieleen, ja minulla on ollut niinkin suuri puutos etten omista hahtuvapipoa.
Huopuminen oli reilua, alipalkattu ja huonot edut omaava mallini sai pään lämmikettä. Kuopuksellekaan ei sovi, ihan pienelle nyytille siis.

Seuraavasta teinkin huomattavasti isomman turkoosista hahtuvasta. Kokoa sen verran että alle sopii joko huima afrokampaus, tai vaikka kaksikin. Senttimäärät jäi tietenkin ottamatta ylös.

Huopuminen ei nyt ollutkaan yhtä voimakasta, joten sai pyörähtää toisenkin kierroksen 40- asteessa. Yllättävän paljon eli nuo pallot pesussa, pitäisi niitä vähän fiksailla.
Ja siinä tulikin minun puutostila korjattua, venyttelyn ja muotoilun jälkeen minulle sopiva. Onni on oma hahtuvapipo.
Julkeasti lainattu ihanaisen Audrey Hepburnin kauniita kasvoja. Omani joutuivat sensuurin kouriin ja ö-mappiin.
Pahoittelen huonoja kuvia, kuvaaja syyttää kameraa ja kamera kuvaajaa.

7 kommenttia:

  1. Kiva hattu! Tuo päässä ei varmasti tule kylmä :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis pipo. Huomasin juuri etten minäkään omista yhtään hahtuvapipoa...

    VastaaPoista
  3. Ihania pipoja.. nuo huovutetut on jotenki erityisen söpöjä.

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno pipo! Pallot näyttävät hyviltä!

    VastaaPoista
  5. Kiitos :)

    Kate, kannattaa ehdottomasti korjata puute, olen aivan ihastuksissani tuohon!
    Kataliina, tosiaan on lämmin, pitää sopivasti tuulta ja silti hengittää. Ihmeellisen ihanaa tuo villa.

    VastaaPoista
  6. Pallot on pop! Ihana hattu-sanoo ihminen joka näyttää ufolta pipo päässä!

    VastaaPoista
  7. Tuosta liian pieneksi päässeestä piposta saat hyvän pikkutarvikepussukan kun kastelet ja litistät sen ja ompelet yläreunaan vetoketjun *vinkvink* :)

    Hienoja pipoja :)

    VastaaPoista