keskiviikko 2. heinäkuuta 2008

Pellavakaapu

Pellavasta itselleni kaapu, kolttu, vai-mikä-se-nyt-on.
Tuollainen helppo ja huoleton pusero jonka voi heittää päälle kun ei tiedä sataako kissoja, rakeita vai auringonsäteitä.
Neutraali, joka on helppo yhdistää mihin vain, ei riitele räikeimmänkään retropaidan kanssa. Mutta voi kuinka haluttikaan jotain siihen aplikoida, tilkkupusseja jo ahkerasti pengoin, mutta parempi noin. Jotain ruskeaa kirjailua se ehkä kaipaisi, häviäisi tuo kevyt lääkärin takki-efekti. Jos vaan osaisi kirjailla.
Pellava on ihana materiaali, anti-silittäjän kanssa yhteistaival tulee vain olemaan ryppyinen.



Viime aikoina kirpparikierrosten saaliit on jääneet laihoiksi, retrotekstiilit tuntuu hävinneen tästä kaupungista kuin tuhka tuuleen. Jos jollain pyörii ylimääräisiä lakanoita, liinoja, verhoja, mitä vain, omissa, äidin tai mummon nurkissa, ja jostain kumman syystä niistä haluaisi luopua, saapi tarjota minulle. villakiana at gmail piste com

5 kommenttia:

  1. Moi mulla löytyis ylimääräisiä retrolakanoita ym. Itse olen alkanut karsimaan noita kangavarastoja.

    VastaaPoista
  2. Ihana kaapu! Pellava on myös mun suosikkimateriaali. Vilpoinen ja sopivan karhea, käytettynä sitten suloisen pehmeä.

    VastaaPoista
  3. Iiriskukka: Kiva! Laitan sinulle mailia jos vain onnistun osoitteen kaivamaan...

    Ilona: Tuo viileys on tosiaan pellavan mukavimpia ominaisuuksia, varsinkin kesällä.

    VastaaPoista
  4. Heeei, mulla on tuosta keskimmäisestä eli keltaisesta lakana! Kirppikseltä.

    VastaaPoista