lauantai 27. helmikuuta 2016

Sinä ansaitset kultaa

Kulta ei ole ollut ihan se minun juttuni, ei värinä, harvoin koruissakaan. En ole vaatteisiin sitä huolinut, ja kaikki kultaprintit olen kiertänyt kaukaa. No lopun varmaan arvaattekin.
Joo, vaatteita kultaprinteillä.

Mustan ja kullan yhdistelmä kävi ylitse pääsemättömän houkuttelevaksi kun uusia t-paitoja mietin, ja Cameo pääsi piirtämään käyrää.
Musta trikoo Kangaskapinasta, paidan kaava Ottobre cw. Tuleehan siihen ruttua ja vekkiä ainakin kun noin vinksallaan istuu, mutta pääsääntöisesti varsin mukava kaava. Ei vain enää mitään muistikuvaa mitä muutoksia ja minkä verran on kaavaan vuosien varrella tullut tehtyä.
Käyrän ympärille kun jäi paljon tyhjää, ja pihinä kaikki pitää tietty hyödyntää niin samalla sitten mm. kokolappu tähän malliin, ja pari origamitirppaa.
Origamit pääsi kuopuksen t-paitaan. Kovasti luotan siihen että ensi kesänä jopa olisi käyttöäkin t-paidoille.

Origameista saadaankin sitten sopiva aasinsilta kodin puolelle.
Käytävää olen vilautellut viimeksi täällä. Viime keväänä hyllyt ja muut lähti syrjään maalauksen ja uuden kaapin rakentamisen tieltä, ja seinät jäi sitä myöten paljaaksi. Noista hyllyistä tykkään kyllä edelleen, mutta kun uudelle pinnalle pitää tietty saada uutta.
Cameolla leikkasin mdp suppliesilta tilatusta vinyylistä origamilintuja. Pelkkiä ääriviivoja ja keltaisella sekä hopeisella sisustalla olevia.

Mahdoton tila saada järkevästi kuvattua, korkeutta käytävällä siis paljon.
Vahingossa leikkasin pari väärin päin lentävää tirppaakin, huikkaappa hep jos sinulla olisi käyttöä näille niin pistän postiin :)

16 kommenttia:

  1. Oi tyttöjen huoneen oveen voisin tirpat laittaa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulle siis :) laitatko osoitteen tulemaan, villakiana ät gmail.com

      Poista
  2. Minulla on vain kihla- ja vihkisormus kultaa, muuten tykkään enemmän hopeisesta. Mutta nämä on kyllä kivoja. Musta ja kulta sopii kivasti yhteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hopeisia on minullakin peruskorut jotka käytössä on :)

      Poista
  3. Musta ja kultaa sopiikin loistavasti yhteen, kivan näköisiä :) Ei kuulu kulta minunkaan lemppareihin, ennemmin suosin hopeaa.

    VastaaPoista
  4. Kyllä sää olet hankkinut upean vehkeen! Taianomainen laite! :)
    Ihania nuo linnut seinällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä silkkaa rakkautta tuon kans :D

      Poista
  5. Hienoja erityisesti nuo seinän origamilinnut!

    VastaaPoista
  6. Hieno oivallus täyttää tyhjää tilaa.
    Mä olen aikoinani alle kymmenvuotiaana opetellut taittelemaan kuvanmukaisia lintuja (yli 50 v sitten).
    Mikäli kaikki ylimääräiset (väärinpäin lentelevät) eivät jo menneet, mulle kelpais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ensin ihan taittelin lintuja tuohon, en vain harmikseni saanut niitä seinällä pysymään, nämä korvasi :)
      Ylimääräiset tirpat lähtee Eufemialle, mutta pidän sinut mielessä jos lisää ilmestyy :)

      Poista
  7. Kokolappu on ihan huippuidea! Tuota voisinkin käyttää omiin vaatteisiin :D. Hienoja kultaisia säväyksiä paidoissa. Ja noi origamilinnut on kanssa niin hienot! Mulla varmaan tekee ikä sen, että olen viime aikoina vähän jo ajatellut laittaa kultaisia koruja kaulaan ja korviin. Siis ajatellut, vielä ne on kaapissa saaneet olla. Valkokultaa tai hopeaa minä muuten suosin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se ikä vai muoti, tuntuu että kultaa on ehkä enemmän näkymään. Kaikkeen siis siedättyy :)

      Poista
  8. Teet kyllä aivan huippujuttuja tuolla Cameolla!Mää oon aina ollut kullan ystävä, hopeisia koruja ei multa ihan hirveesto löydy. Vihki- ja kihlasormuksisissa on tosin myös valkokultaa, josta mies pitää. Mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä enemmän on kullan kimallus alkannut miellyttää. Pidän myös pronssista ja kuparista, lämpöiset sävyt metalleissakin miellyttää kylmiä enemmän :)

    VastaaPoista
  9. Nuo kultaiset kuvat on kyllä just hienot! Tarpeeksi minimalistiset minun makuuni. Monesti kauppojen kultaiset tai hopeiset printit ovat sellaisia jättisuuria ja liian hallitsevia.

    VastaaPoista