perjantai 10. kesäkuuta 2016

I can't keep calm


Olen viimeisen parin vuoden aikana onnistunut muuttamaan makuani niin monta kertaa että ihan hirvittää. Nämä muutokset on koskeneet siis juuri niitä ei-koskaan-ikinä-asioita, etenkin värien saralla. Nyt tähän kerhoon mukaan pääsi violetti ja minttu.


Violettiin ei sen suurempia tunteita ole koskaan liittynyt, eipähän ole vain koskaan ollut minun värini. Minttu taas on ollut lähellä jopa niitä inhokkeja ihan vain pastelliutensa (on on, ihan oikea sana! :D) vuoksi. Tähti-mekkosen myötä violetti alkoi kuitenkin kutsumaan.


Kangaskapinasta tilattu joustocollege löysi täydellisen kaverin ajatuksissani mintusta. Melkoista! Livenäkin ne oli just hyvä pari kun kaappiin jotenkin ihmeen lailla eksynyttä minttua trikoota mallailin.


Yhdistelmästä valmistui kuopukselle huppari, taas, vaan pesuvaraa tämän ikäisen vaatekappaleissa ei hirveitä voi liikoja olla. Tällä kertaa vinolla vetoketjulla. Kuosittelu tähän malliin, paitsi leikkaus nyt vinoon. Lisäksi leikkasin kahteen osaan myös toisen etukappaleen ja upotin saumaan taskun.


Sävyt ei yksityiskohtia kuvatessa osunu sinne päinkään, siltä siis sulkekaa silmänne, pointti leikkauksessa :P


Väljyyksiä en näemmä lisännyt tarpeeksi, nyt tuli mallia makkarankuori. Pipo kans kaveriksi, sen kuva sekä selkäpuolen teksti Silhouettella tietysti. Minttua on kyllä niin montaa sävyä, tässäkin kaikki, trikoo, resori, vetskari ja silityskalvo osuu eri sävyihin mutta ei onneksi silmille hyppivän pahaksi.



Teksti bongattu inspiraatiokuvia googletellessa, ihan nappi tälle kaverille! ...because i'm two!

16 kommenttia:

  1. Ihan huippu veto! Eikä nuo värit ole ollenkaan pahat, sopisi muuten värihaasteeseenkin. Kuvat ovat mannaa silmille, se mikä pitää näkyä, niin näkyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei niin muuten meneekin! Ihan harmittaa että viime kuu jäi haasteessa väliin.

      Poista
  2. Kivasti sopii violetti ja minttu yhteen.. Nämä on niin jänniä juttuja, miten se mieli joskus muuttuu.. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja onneksi muuttuukin, tylsäksi se elämä kävisi jos kaikki olisi aina samaa :)

      Poista
  3. Tää on niin hieno! Ja mun mielestä noi värit passaa tosi kivasti! Mä oon niin jumittanut joihinkin yksittäisiin suosikkeihin, että pitäis todellakin joskus ottaa ja ostaa semmosia värejä, mitä en missään nimessä uskoisi ostavani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mielihalut ohjaa aika tehokkaasti, liekö alitajunta jo tuon mintun aiemmin kaappiin tuonut :)

      Poista
  4. Hahaaa! Mulla on ollut samat väri-inhokit. Ja joo, minttua löytyy nyt laatikosta monessa sävyssä. Tyylikkään setin olet tehnyt.

    VastaaPoista
  5. Tämä on kyllä yksi all time favourite! Ihana yhdistelmä <3 Tekisi mieli kopioida koko hela hoito :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kans suosikki! Ja ihan vappaasti kopioimaan, tämähän se ompelussa ja bloggaamisessa on parasta, inspiroitua itse ja inspiroida muita :)

      Poista
  6. Ihana, ja ihanat kuvat! Sopii varmaan tuolle veijarille tuo lause.

    VastaaPoista
  7. Loistavaa! Instassa tätä ehdin jo ihailla, ja alkoi hirmuisesti hymyilyttämään tuo teksti:D Sopisi myös meidän lasten vaatteisiin..Olen aina tykännyt violetista, mintun olen löytänytkin vasta hiljattain. Tosi kaunis väriyhdistelmä!

    VastaaPoista
  8. Mulla on ollut aika sama juttu, että violetti ei ole kiehtonut, mutta nyt olen sitä ruvennut myös käyttämään ja jopa lilaa välillä. Minttu on ollut inhokki, mutta senkin värinen kangas on tullut ostettua. En tosin ole varma pidänkö siitä tekemästäni paidasta vieläkään (on siinä muutakin väriä ja kuosia). Toi teksti on kyllä just lapselle sopiva :D

    VastaaPoista
  9. Huippu huppari ja pipo myös, teksti saa täälläkin hymyn huulille! Minusta tuntuu, että olen siedättynyt moniin väreihin toisten blogien kautta. Tarpeeksi monta kertaa kun katselee inhokkiväriensä käyttöä upeilla tavoilla, alkaa hiljalleen lämmetä väriin :).

    VastaaPoista